• FRAKT 59,- GRATIS OVER 599,-
  • LIVSTIDSGARANTI
  • RASK LEVERING FRA NORGE
  • Trygg betaling med Klarna


Reklamasjon

Got Your Bak™ Lifetime Guarantee

CamelBak er dedikert til å utvikle tekniske produkter som overgår forbrukernes forventninger til kvalitet og holdbarhet. Got Your Bak™ Lifetime Guarantee dekker alle drikkebeholdere, ryggsekker, flasker og tilbehør, og gjelder for produksjonsfeil i materialer og utfcørelse gjennom hele produktets levetid.


Vi reparerer eller erstatter alle produkter som er dekket av garantien, beskrevet nedenfor. Got Your Bak™ Lifetime Guarantee dekker ikke skader forårsaket av normal slitasje, stjålne eller tapte produkter, feil vedlikehold eller manglende pleie. Produktet må være kjøpt fra en autorisert CamelBak-forhandler, og vi kan kreve at det returneres til oss for evaluering.


Er produktet mitt dekket av garantien?

Got Your Bak™ Lifetime Guarantee gjelder kun for produksjonsfeil og dekker ikke skader som oppstår på grunn av naturlig slitasje. Selv om vi bruker materialer av høyeste kvalitet, vil bevegelige deler slites over tid, og tekstiler kan naturlig svekkes og falme ved eksponering for vær og vind.


Dersom du ønsker å reklamere på et produkt kjøpt hos en av våre forhandlere, må du kontakte butikken der varen ble kjøpt. Hvis forhandleren ikke lenger eksisterer, kan du kontakte oss direkte på samme måte som ved kjøp gjennom vår nettbutikk. For produkter kjøpt via vår nettbutikk, følg instruksjonene nedenfor.


Her melder du inn din reklamasjon:

Alle reklamasjoner fra privatkunder (B2C) skal meldes inn via vår returportal. Skjemaet guider deg enkelt gjennom prosessen, og obligatoriske felter er merket med (*). Du kan kun registrere én sak av gangen, og dersom du har flere reklamasjoner må disse legges inn separat.



Er du bedriftskunde (B2B) og skal registrere en reklamasjon mottatt via butikk? Da skal saken meldes inn gjennom Ultimate Nordics reklamasjonsskjema på følgende side: https://www.ultimatenordic.com/reklamasjon